Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Πανούσης: «Δείχνει» κυβερνητικά στελέχη για χυδαίους υπαινιγμούς και διαρροές !!!


«Δεν έχω πολιτικά μέσα, δεν χρησιμοποιώ και πλάγια μέσα για να επηρεάσω κανέναν. Περιμένω τη Δικαιοσύνη και μπράβο τους με τον τρόπο που λειτουργούν» δήλωσε ο πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Πανούσης, μετά την ολοκλήρωση της κατάθεσής του στον Άρειο Πάγο, ενώ, παράλληλα, αναφερόμενος στο περιεχόμενο των απομαγνητοφωνημένων συνομιλιών που είδαν το φως της δημοσιότητας, τόνισε ότι «υπάρχει μια υποψία αναντιστοιχίας, ανάμεσα στα ακούσματα -αυτοί που άκουγαν, δεν άκουγα εγώ- στα έγγραφα και στις δημοσιογραφικές διαρροές».Μεταξύ των απομαγνητοφωνημένων συνομιλιών περιλαμβάνεται συνομιλία μεταξύ του μέλους της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, Πάνου Λάμπρου και μέλους της τρομοκρατικης οργάνωσης «Συνομωσία των Πυρήνων της Φωτιάς», που «φιλοξενούνται» στις φυλακές Κορυδαλλού.

Ακόμη, ο κ. Πανούσης έκανε λόγο ότι τον κατηγορούν ή υπαινίσσονται  σε βάρος του «διάφορα πράγματα, καμιά φορά και με χυδαίο τρόπο».

Η σημερινή, δεύτερη κατά σειρά κατάθεση του πρώην υπουργού Προστασίας του Πολίτη  Γιάννη Πανούση στον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Δημήτρη Δασούλα. Πάντως, η κατάθεσή του κ. Πανούση ολοκληρώθηκε.



Κατά την έξοδό του από το δικαστικό μέγαρο του Αρείου Πάγου, ο κ. Πανούσης προέβη στην κάτωθι δήλωση: «Ως πολίτης, ως άνθρωπος και ως νομικός νιώθω υπερήφανος για τη Δικαιοσύνη της χώρας. Είναι ώρα της Δικαιοσύνης, δεν είναι η ώρα της πολιτικής. Ολοκλήρωσα την κατάθεσή μου σχετικά με αυτά που είχα αναφέρει, γιατί, όπως ξέρετε, δεν έχω κάνει μήνυση ή έγκληση, αναφορά έκανα. Μέσα σε ένα κλίμα αμεροληψίας, ακεραιότητας, διότι εγώ όταν λέω πιστεύω στους Θεσμούς, έχω μια σωκρατική αντίληψη, αν έχω κάνει λάθος να τιμωρηθώ, αν δεν έχω κάνει όμως, να τιμωρηθούν οι άλλοι».

«Άρχισε αυτή η διαδικασία, ακολούθησε η κυβέρνηση, να τα πάω στον εισαγγελέα και από εκεί και πέρα, μετά απο μένα, ας έρθουν όλοι αυτοί που με κατηγορούν ή που υπαινίσσονται διάφορα πράγματα -καμιά φορά και με χυδαίο τρόπο- να πουν τη δική τους εκδοχή. Όποια απάντηση κι αν έρθει και απόφαση παρθεί από τη Δικαιοσύνη, από μένα είναι εξ αρχής δεκτή, αποδεκτή και σεβαστή. Δεν έχω πολιτικά μέσα, δεν χρησιμοποιώ και πλάγια μέσα για να επηρεάσω κανέναν. Περιμένω τη Δικαιοσύνη και μπράβο τους με τον τρόπο που λειτουργούν» είπε ακόμη.



Σε ερώτηση των δημοσιογράφων για το εάν πρότεινε μάρτυρες, ο κ. Πανούσης απάντησε: «Δεν είμαστε σε αυτή τη φάση, μάρτυρες προτείνεις όταν κάνεις μήνυση ή έγκληση».

Δημοσιογράφος: Για τις κασέτες;
Πανούσης: Δεν είναι έτσι το πράγμα, επειδή η δεύτερη μηνυτήρα αναφορά των υπουργών θα συζητηθεί. Υπάρχει μια υποψία αναντιστοιχίας, ανάμεσα στα ακούσματα -αυτοί που άκουγαν, δεν άκουγα εγώ- στα έγγραφα και στις δημοσιογραφικές διαρροές.



Ο μόνος τρόπος για να είμαστε αξιόπιστοι είναι να κάτσει το ένα πλάι στο άλλο, τι ακριβώς και με ποιον τρόπο και με ποια νομιμότητα ακούγανε αυτοί που ακούγανε, καταγράφανε αυτοί αυτοί που καταγράφανε, τι αντιστοιχία έχουν με αυτά που κατέθεσα -που μου τα δώσανε, δεν τα παρήγαγα μόνος μου- και τι σχέση έχουν με τις διαρροές.

Απλώς θέτω ένα ερώτημα λογικής, αν θέλετε το αποδέχεστε: Εγώ δεν διαρρέω, η Δικαιοσύνη δεν διαρρέει, ποιος διαρρέει; Ποιος άλλος έχει τα έγγραφα και μπορεί να τα διαρρέει με τον δικό του τρόπο, ακριβώς για να στοιχειοθετήσει τη μηνυτήρια αναφορά περί διαρροής;
Δημοσιογράφος: Εσείς έχετε την απάντηση;
Πανούσης: Μέσα μου, ως εγκληματολόγος, την έχω.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com