Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Ν.Δ.:ΔΕΝΔΙΑΣ-- Αντιμετωπίζουμε υπαρξιακό πρόβλημα ως κόμμα – Κινδυνεύουμε να γίνουμε η χλεύη των πάντων ...


Την θέση ότι η ΝΔ αντιμετωπίζει υπαρξιακό πρόβλημα(!!!) ως κόμμα και ότι κινδυνεύει να γίνει η χλεύη των πάντων διατύπωσε ο βουλευτής της ΝΔ, Ν. Δένδιας.
Σε δηλώσεις του στο Real Fm ο κ.Δένδιας υποστήριξε ότι δεν είναι καθόλου ευχαριστημένος από την εικόνα που παρουσιάζει η ΝΔ ως αντιπολίτευση.
«Όχι δεν είμαι.
Δεν πρόκειται να σας πω παραμύθια, βεβαίως δεν είμαι.
Εγώ όμως εδώ είμαι μια μειοψηφία.
Και γιατί είμαι μία μειοψηφία;
Διότι συνολικά πιστεύω ότι το έχουμε κάνει λάθος.
Είμαι από αυτούς που από τον Γενάρη λένε κάτι διαφορετικό.
Λένε συνέδριο, λένε συζήτηση, λένε αυτοκριτική, λένε νέα συνεννόηση με την κοινωνία, νέα πρόταση και μετά να δούμε ποιος θα προσωποποιήσει την πρόταση» τόνισε ο κ.Δένδιας.
«Εμείς αντιμετωπίζουμε υπαρξιακό πρόβλημα σαν κόμμα.
Είμαστε ένα πολύ μεγάλο κόμμα, ένας απαραίτητος πυλώνας, έχουμε μία περήφανη ιστορία, με τα λάθη μας, αλλά περήφανη ιστορία στον τόπο και κινδυνεύουμε να γίνουμε η χλεύη των πάντων.
Αλλά, αυτό δεν αναιρεί την ανάγκη ύπαρξης αξιωματικής αντιπολίτευσης, ιδίως όταν η κυβέρνηση είναι, δυστυχώς, τόσο κακή» υπογράμμισε ο κ. Δένδιας.
Ερωτηθείς για το εάν θα διεξαχθούν οι εκλογές στη ΝΔ, ο κ.Δένδιας απάντησε: «Τι να σας πω; Κι εγώ τον σταυρό μου κάνω, μεταξύ μας.
Δεν θα σας πω κάτι παραπάνω.
Βάλαμε το κάρο μπροστά από το άλογο και τώρα δεν κουνιέται το άτιμο το κάρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com