Παρασκευή 1 Απριλίου 2016

ΜΥΤΙΛΗΝΗ:ΕΣΩΚΟΜΜΑΤΙΚΗΣ ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΚΟΝΤΡΑΣ ...ΤΟ "ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ"!...



"Δεν είμαι πρόβατο, δεν θα στήριζα ποτέ Σαμαρά..."

 

 Tο σήριαλ μιας κόντρας που φαίνεται είναι αρκετά βαθιά μεταξύ κορυφαίων στελεχών της ΝΔ στη Λέσβο, όπως ο Νίκος Κατράνης και ο Στρατής Καραγεωργίου συνεχίζεται. Με το Νίκο Κατράνη να απαντά σε όσα επί προσωπικού του χρέωσε ο κ. Καραγεωργίου, αλλά να βάζει στην κουβέντα και αυτό που κανονικά είναι μείζον: Το ότι εσωκομματικές εκλογές -ανεξάρτητα του ποιος φταίει- στη ΝΔ, θα γίνουν χωρίς... εκλογές!


Η νέα τοποθέτηση Κατράνη:
"Ο κύριος Καραγεωργίου, έναντι των όσων δημόσια κατήγγειλα για την εικόνα που παρουσιάζει η Κ.Ο. Λέσβου της Ν.Δ. λίγες ημέρες πριν από τις εσωκομματικές εκλογές και την πορεία προς το συνέδριο, επέλεξε να απαντήσει επί προσωπικού αμφισβητώντας την ιδεολογική μου νεοδημοκρατική καθαρότητα και σιωπώντας εκκωφαντικά ως προς την ουσία του θέματος, ήτοι τις διαδικαστικές αλχημείες που οδήγησαν τις εκλογές σε ΜΗ εκλογές!
Πριν απαντήσω στα όσα επί προσωπικού μου καταλογίζει, θέλω να επαναλάβω κάποιες διαπιστώσεις και ο κύριος Καραγεωργίου αλλά και όσοι μας παρακολουθούν –μιας και τη συζήτηση την κάναμε δημόσια- ας απαντήσουν.
            Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι μέχρι πριν δύο ημέρες ελάχιστοι είχαν πάρει χαμπάρι ότι στη Ν.Δ. γίνονται εσωκομματικές εκλογές και συνέδριο;
            Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι σε ολόκληρο το βόρειο νησί ΔΕΝ θα γίνουν εσωκομματικές εκλογές;
            Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι δεν θα γίνουν εκλογές για την ανάδειξη των 10 υπεύθυνων θεματικών τομέων;
            Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι δεν θα γίνουν εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων της Λέσβου στο συνέδριο;
            Είναι αλήθεια ή ψέματα ότι και εκεί που θα γίνουν εκλογές οι πέραν των διεκδικούμενων θέσεων υποψήφιοι είναι 4 έως 5 στο σύνολο τους;
            Είναι τέλος αλήθεια ή ψέματα ότι όλο αυτό το πρωτόγνωρο γεγονός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ;
Εάν για όλη αυτή την εικόνα κύριε Πρόεδρε ευθύνεται ο Κατράνης, που δεν ανήκει στο κόμμα κατά την άποψη σας, δίκαιος ο μισθός σας! Από ότι καταλαβαίνω είστε απόλυτα ικανοποιημένος και χαρούμενος. Δεν σας ενοχλεί απολύτως τίποτα, αφού θα είστε και ΠΑΛΙ Πρόεδρος!
Και δυο λόγια επί του προσωπικού..
Είμαι ένας από αυτούς που δεν χρειάζεται να δηλώσω πουθενά την κομματική  και ιδεολογική μου ταυτότητα. Την έχω δυστυχώς ή ευτυχώς στο κούτελο μου σ αυτήν την κλειστή κοινωνία που ζούμε. Και ξέρεις τι γράφει…
Νίκος Κατράνης –Δεξιός Φιλελεύθερος της Ν.Δ του
Κωνσταντίνου Καραμανλή και όλων των
μετέπειτα προέδρων πλην της περιόδου Αντωνίου Σαμαρά
Δεν είμαι πρόβατο κύριε Καραγεωργίου. Έχω πολιτική άποψη και αρχές. Διαχώρισα την θέση μου από την Ν.Δ. του Αντωνίου Σαμαρά και βγήκα δημόσια και το δήλωσα. Πώς ήταν δυνατόν να στηρίξω έναν άνθρωπο που έριξε μια λαοπρόβλητη κυβέρνηση του 48% και έναν πρωθυπουργό, από τους μεγαλύτερους πολιτικούς που έβγαλε ποτέ η χώρα μας τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη. Η ενέργεια αυτή σημάδεψε την τύχη όχι μόνο του κόμματος αλλά και της χώρας. Όλοι σήμερα παραδέχονται ότι άλλη θα ήταν σήμερα η θέση της χώρας εάν δεν ανακόπτετο βιαίως η πορεία εκείνης της κυβέρνησης.
Στήριξα συνειδητά την Ντόρα Μπακογιάννη, ένα από τα αξιολογότερα στελέχη της παράταξης, επειδή ο κύριος Σαμαράς τη διέγραψε διότι ψήφισε το πρώτο μνημόνιο! (Τότε βέβαια είχαμε τα Ζάππεια, μετά ήρθαν οι κωλοτούμπες)
Διεκδίκησα τον Δήμο Πολιχνίτου με την στήριξη άξιων ανθρώπων, μεταξύ των οποίων και εσύ και σε ευχαριστώ για αυτό και γνωρίζεις πολύ καλά ότι μια διαφαινόμενη νίκη του 60% μετατράπηκε σε μια οδυνηρή ήττα όταν οι δικοί μας άνθρωποι της Ν.Δ. μας τράβηξαν το χαλί κάτω από τα πόδια την  τελευταία στιγμή στηρίζοντας την υποψηφιότητα του ΚΚΕ. ΜΑΖΙ τους καταγγείλαμε και ήμασταν πρωτοσέλιδα επί πολλές ημέρες και ήσουν θυμάμαι από τους πιο δυναμικούς της διαμαρτυρίας! Και ύστερα τι συνέβη; Εσύ πήγες με αυτούς που έβριζες και κατηγορούσες, με αυτούς που μας πούλησαν, ενώ εγώ πήγα με το Δημήτρη Βουνάτσο διότι έπρεπε να δώσω σε κάποιους να καταλάβουν ότι στην πολιτική –όπως και στη ζωή- δεν πρέπει να παίζουν παιχνίδια σε βάρος των άλλων. Δεν μετάνιωσα για τη συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο του Δημήτρη Βουνάτσου. Δούλεψα σκληρά επί 3,5 χρόνια κάτω από πρωτόγνωρες και δύσκολες συνθήκες και έφυγα με το κεφάλι ψηλά. Σεβάστηκαν όλοι τα ιδεολογικά μου πιστεύω και κανείς δεν τόλμησε να τα αμφισβητήσει. Η θέση μου ανάμεσα στους συναδέλφους μου ήταν κυρίαρχη και σεβαστή. Αγωνίστηκα και πρόσφερα έργο στους δημότες της Λέσβου και περηφανεύομαι γι αυτό.
Θέλω να πιστεύω ότι το ίδιο περήφανος νοιώθεις και εσύ σήμερα για την παρουσία σου  ως στέλεχος της αξιωματικής αντιπολίτευσης στη δημοτική αρχή Γαληνού!
Δεν θα συνεχίσω άλλο γιατί είναι αλήθεια ότι αυτά δεν ενδιαφέρουν τον πολύ κόσμο και κουράζουν. Αλλά ούτε και θα επανέλθω. Εγώ αυτά που ήταν να πω τα είπα και πιστεύω ότι θα αποβούν θετικά για τη Ν.Δ.
Όσο για τις πολιτικές μου θέσεις και επιλογές όσο και την πολιτική μου πορεία είμαι  ιδιαίτερα περήφανος και για τα ίδια γεγονότα εάν επαναλαμβάνονταν τα ίδια ακριβώς θα έκανα.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 http://emprosnet.gr/article/82444-katranis-xana-se-karageorgioy-den-eimai-provato-den-tha-stiriza-pote-samara

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο μπλοκ μας δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.
Όσοι επιθυμούν να παίρνουν τις αναρτήσεις από το μπλογκ μπορούν να το κάνουν ελεύθερα με την παράκληση όπως σαν πηγή ενημέρωσης να αναφέρουν το ιστολόγιο μας.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Για να επικοινωνήσετε μαζί μας:spyrosjt@yahoo.gr
www.tips-fb.com